Автоматизація бізнесу включає в себе комплекс прикладних рішень, як типових так і доопрацьованих під індивідуальні потреби бізнесу, що забезпечує повну автоматизацію діяльності організацій і приватних осіб.
Що це дає:
- підвищення фінансового результату за рахунок спрощення та прискорення виконання рутинних завдань;
- максимальна прозорість і контрольованість бізнес-процесів;
- зростання точності управління і прискорення прийняття рішень в типових ситуаціях;
- підвищення якості роботи з клієнтами і партнерами.
Комплексна підтримка бізнесу включає в себе:
- вивільнення ресурсів за рахунок автоматизації стереотипних завдань;
- скорочення кількості помилок в роботі і зведення до мінімуму впливу "людського фактора";
- забезпечення керівництва актуальними звітними даними;
- позбавлення від проблем пересортиці і невідповідності даних;
- забезпечення роботи багатьох користувачів з різними рівнями доступу.
10 ключових напрямків автоматизації
- Управління продажами, запасами і закупівлями.
- Управління відносинами з клієнтами (CRM).
- Ціноутворення.
- Оперативне ресурсне планування.
- Управління грошовими коштами і взаєморозрахунками.
- Виробничий облік.
- Управління основними засобами та обладнанням.
- Бухгалтерський, податковий облік і регламентована звітність.
- Розрахунок зарплати і управління персоналом.
- Моніторинг і аналіз ефективності для керівників.