Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

Бітрікс24 – живий прибуток для клієнта

Компанія нашого клієнта Driver-Work успішно займається працевлаштуванням у сфері логістики за кордоном та в Україні. На сайті клієнта водії та замовники розміщують свої пропозиції, а Driver-Work, як електронна біржа з ​​пошуку роботи, знаходить для них рішення.

На той час, коли клієнт звернувся до нас у HOTKEY, він вже мав сайт, телефонію для менеджерів плюс систему для бухгалтерського та управлінського обліку. Але для успішної щоденної роботи не вистачало розумного «бізнес-органайзера», щоб зібрати повну інформацію про користувачів і налагодити чітку взаємодію співробітників усередині компанії, тобто, автоматизувати ці процеси.

Після аудиту бізнес-процесів замовника ми визначили цілі автоматизації:

– створити клієнту зручне середовище для операційної роботи з компаніями, які виставляють вакансії на сайті, та водіями, які шукають замовлення;

– контролювати і розподіляти звернення, що надходять, і за рахунок цього знизити навантаження на менеджерів, що обробляють заявки;

– зробити так, щоб вхідна інформація з сайту автоматично оброблялася, зберігалася, стала структурованою та зручною для подальшого аналізу та роботи;

– запустити автоматизовані маркетингові активності потенційних клієнтів Driver-Work.

Після первинного налаштування порталу Бітрікс24 ми приступили до інтеграцій:

Підключили телефонію до CRM. Тепер усі вхідні дзвінки вишиковувалися у зручну черговість, помітно збільшилася швидкість обробки запитів.

Найголовніше, що клієнт, який не зміг додзвонитися, перестав бути «втраченим». Кожне звернення почало фіксуватися, за клієнтами став автоматично закріплюватися відповідальний співробітник.

З Бітрікс24 у менеджерів з’явилася можливість:

– залишати коментарі до дзвінків,

– планувати на погоджену дату повторний дзвінок або надсилання інформації,

– передавати клієнта в роботу іншому співробітнику із збереженням всієї історії комунікації.

Ми налаштували автоматичне нагадування про необхідність зателефонувати чи виконати роботу у певний час. Реалізували контроль виконання запланованих завдань для менеджерів та керівників. Внутрішні операційні процеси компанії стали ефективнішими та якіснішими, більше не було забутих клієнтів та невиконаних завдань.

Інтеграція CRM із сайтом дозволила он-лайн відстежувати на сайті зміну кількості заявок від компаній, яким потрібні водії. Менеджери почали миттєво отримувати повідомлення про появу нового запиту і відразу відпрацьовували пропозицію.

У Бітрікс24 підключили додаткові канали обслуговування заявок: онлайн-чат, WhatsApp, Viber, Telegram тощо. Клієнти, як і раніше, писали в зручні для них месенджери, а усі комунікації автоматично зберігалися в CRM для подальшого аналізу і роботи.

Паралельно аналітик та інтегратор HOTKEY налаштували бізнес-процеси.

  1. Звернення на сайті класифікуються та обробляються без участі людини. Відбувається автоматичний поділ заявок від водіїв, що пропонують послуги, та компаній, що розміщують замовлення. Верифікований лід надходить у роботу потрібному менеджеру на відповідну стадію воронки продажів.

До речі, ми налаштували для нашого клієнта 4 воронки продажів для різних етапів роботи: починаючи від старту, сервісної підтримки і до продовження підписки.

Додатково було продумано контроль дублювання інформації для повторних звернень користувачів сайту.

Це унеможливило помилки, прискорило роботу менеджерів, дозволило компанії не збільшувати штат співробітників.

2. Усі водії, що звернулися на сайт, стали сегментуватися за ключовими параметрами:

– дата реєстрації,

– дата останнього голосування,

– дата останньої відповіді,

– наявність резюме та інших факторів.

Для кожного водія автоматично створюється відкрита лінія у WhatsApp. Поштою та месенджером приходять персоналізовані нагадування про те, що потрібно внести інформацію або про те, що настав час щось робити на сайті. Залучення та активність користувачів сайту помітно покращилися, якість самих заявок зросла.

3. За класифікованими клієнтами запускається догріваюче інформування у тому числі і за допомогою SMS-повідомлень. Це робить маркетингові розсилки максимально персоналізованими та читаними.

Після завершення наших робіт клієнт зміг провести ефективну рекламну кампанію і завдяки злагодженій роботі своєї команди в системі Бітрікс24 впоратися з великим зростанням кількості клієнтів.

У результаті Driver-Work зміг отримати:

– 8000 нових користувачів

– 1600 резюме

– 200 вакансій.

А найприємніше те, що завдяки нашій автоматизації, бізнес клієнта виріс і дав поштовх до розвитку нового напряму діяльності. Ми раді, що співпраця з нами приносить клієнтам прибуток і продовжуємо працювати з Driver-Work в нових завданнях.

Якщо Вас цікавлять технічні аспекти впровадження Битрикс24, якщо Ви хочете розвинути і посилити свій бізнес, звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією 095-287-61-10.

 

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!