Управління торговим підприємством для України – автоматизоване рішення для компаній галузі торгівлі.
Програма дозволяє автоматизувати всі завдання з управління та обліку, що дає можливість ефективно управляти торговим підприємством і бачити картину цілком з необхідною оперативністю і точністю даних для прийняття рішень:
- бухгалтерський і податковий облік (з підготовкою обов’язкової регламентованої звітності);
- управлінський облік і аналіз торговельної діяльності;
- контроль виробничої діяльності підприємства;
- розрахунок зарплати і управління персоналом.
6 переваг рішення
- Моніторинг фінансових показників.
Реальні фінансові показники діяльності підприємства та бухгалтерські дані. - Точні показники виробництва.
Можливість точно обчислити собівартість виробленої продукції, наданих послуг, проданих товарів, шляхом включення в облік тих операцій / витрат які неможливо відобразити в регламентованому обліку. - Аналіз ефективності підприємства.
Зручні механізми всебічного аналізу діяльності підприємства: рапорт керівнику, монітор ефективності. - Механізми розрахунку зарплати.
Додаткові функціонал нарахування заробітної плати в порівнянні з програмою Бухгалтерія для України. - Автоматизація процесу продажів.
Автоматизація процесу планування і контролю продажів підприємства в оптовій і роздрібній торгівлі. - Єдина інформаційна база.
Єдина система управлінського та бухгалтерського обліку.
Ключовий функціонал конфігурації
Планування і план-фактний аналіз продажів і закупівель
- планування продажів і закупівель в кількісних і фінансових показниках;
- деталізація укрупненого плану продажів за категоріями номенклатури;
- формування планів продажів і закупівель за асортиментом;
- планування збірок (розборок) в кількісних показниках і формування замовлень постачальникам.
Управління оптовими і роздрібними продажами
- автоматизації всього процесу продажу, від узгодження комерційної пропозиції до контролю виконання зобов’язань по оплаті і відвантаження;
- формування статистики угод та прогнозування успішності завершення;
- планування грошових надходжень по днях, контроль дотримання термінів оплати і дебіторської заборгованості.
Управління поставками і складськими запасами
- проведення АВС і XYZ аналізів для визначення стабільності продажів товарів і оптимального складського запасу;
- прогнозування попиту на товари, в тому числі з урахуванням різних джерел і внутрішніх потреб компанії;
- управління залишками на безлічі складів і усунення дефіцитів за допомогою рекомендацій системи;
- можливість обліку товарів за показниками серії і терміну придатності;
- проведення комплексного процесу інвентаризації.
Управління замовленнями і взаємодіями з постачальниками і покупцями
- багатокроковий контроль процесів надходження і відвантаження товарів. У конфігурації закладений функціонал робочого місця комірника з прийому та відвантаження товарів;
- автоматизація доставки товарів покупцям і переміщень між складами.
Облік і аналіз руху грошових коштів
- оперативне отримання фінансових показників, по підприємству в цілому і в розрізі окремих підрозділів;
- формування платіжного календаря, який включає в себе планування руху грошових коштів підприємства;
- настройка індивідуальних правил розподілу собівартості і виручки, реєстрації та обліку інших витрат.
Аналіз цін і управління ціновою політикою
- автоматизації всього процесу продажу, від узгодження комерційної пропозиції до
контролю виконання зобов’язань по оплаті і відвантаження; - формування статистики угод та прогнозування успішності завершення;
- планування грошових надходжень по днях, контроль дотримання термінів оплати і дебіторської заборгованості.
Регламентований облік згідно з чинним законодавством
- автоматизована підготовка податкових документів і їх реєстрація в Єдиному державному реєстрі податкових накладних;
- контроль відповідності номенклатурного складу документів поставки і податкових накладних. Можливість зміни податкових накладних або виписки додатка 2 (розрахунки коригування);
- нарахування доходів і витрат платника єдиного податку та ПДВ при реєстрації вхідних і вихідних платіжних документів і класифікуються відповідно Книзі доходів і витрат платника єдиного податку.
Моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності
- настройка дашборда керівника, з можливістю гнучкого налаштування виводу необхідних показників, алгоритму виведення і форми подання;
- моніторинг фінансових показників підприємства з урахуванням доходів, витрат, виручки і собівартості продажів.
У Вас залишилися питання?
Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!
Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!