fbpx
Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

5 переваг програми

Система адаптована під реальні потреби торгових компаній.

 

  1. Підвищує ефективність компанії за рахунок повної автоматизації рутинних операцій.
  2. Актуалізує залишки, знижує недостачі і пересорт, підвищує швидкість відпрацювання замовлень складом.
  3. Підтримує оптимальну кількість товару і контролює взаємодію з постачальниками.
  4. Допомагає більше часу приділяти продажу, якісному та оперативному обслуговуванню клієнтів.
  5. Як наслідок, підвищує оборот, маржинальність і прибутковість підприємства.

 

 

Багатофункціональний інструмент підвищення ефективності компанії

Управління торгівлею (УТ) підходить для будь-яких видів торгових напрямків:

  • Роздрібна та інтернет-торгівля;
  • Оптова торгівля і дистрибуція;
  • Комісійна торгівля;
  • Проектний продаж.

Програма збільшує продуктивність всіх співробітників торгового підприємства:

Керівникам підприємства

  • гнучкі і потужні інструменти для контролю і аналізу всіх бізнес-процесів компанії;
  • миттєва підготовка наочних звітів для прийняття управлінських рішень;
  • оперативна інформація відображає поточний стан підприємства;
  • аналіз фінансових показників компанії.

Менеджерам служби торгівлі і закупівель

моніторинг за все «життєвого циклу» товару, з моменту планування закупівель до моменту відвантаження товарів клієнтам;

автоматизований повний цикл торгових операцій для роздрібних, оптових, комісійних та інших продажів;

зберігання інформації про клієнта, починаючи з першого звернення в компанію.

Працівникам складу

  • детальний оперативний облік товарів на складах;
  • повний контроль товарних запасів;
  • оформлення всіх необхідних документів;
  • підтримка сучасного торгового обладнання: сканери штрих-кодів, термінали збору даних, RFID – зчитувачі;
  • можливість роботи з віддаленими торговими точками і роздрібними магазинами.

Фінансовій службі

  • комплексний аналіз реальних грошових потоків при оформленні торгових операцій;
  • планування операцій з грошовими коштами, грунтуючись на даних майбутніх надходжень і витрат.

 

 

Автоматизація 7 ключових напрямків підприємства

Результат досягається за рахунок автоматизації наступних напрямків:

  • планування
  • продажі
  • закупівлі
  • склад
  • CRM
  • фінанси
  • регламентований облік

Управління запасами в BAS Управління торгівлею допомагає:

  • розрахувати оптимальну кількість товару для замовлення;
  • отримати кращу закупівельну ціну;
  • вибрати оптимального постачальника;
  • проконтролювати оплату і постачання товару;
  • усунути дефіцит товару для замовлень.

Спрощуються всі основні етапи закупівлі товару:

1.Аналіз і прогнозування попиту

АВС і XYZ-аналіз продажів за обсягом і стабільності попиту на товари у покупців. допомагає:

  • розрахувати оптимальний запас товару
  • закуповувати лише товари, які стабільно користуються попитом
  • забезпечувати страховий запас ходових позицій
  • планувати закупівлі по товарах з нерегулярними продажами
     

2. Аналіз і вибір постачальників

Програма зберігає список позицій постачальників, їх актуальні ціни, номенклатурний перелік. Аналіз проводиться в розрізі наступних параметрів:

  • мінімальні ціни на товари;
  • надійність постачальника;
  • терміни доставки (календар поставок, перевезення).

3. Поповнення складських запасів

Можлива реалізація різних стратегій поповнення запасів: об’ємно-календарне планування на основі прогнозу попиту, замовлення по точці перезаказа, замовлення під замовлення. Також доступна їх гнучке налаштування:

  • індивідуальна стратегія для кожного товару на кожному складі;
  • автоматичний розрахунок закупівель, на підставі ABC / XYZ-аналізу;
  • ручне коректування стратегії;
  • розрахунок з урахуванням мінімального запасу і страхового запасу.
     

Також, система автоматично аналізує запаси і дає рекомендації про можливі способи усунення дефіциту:

  • замовлення на переміщення;
  • закупівля у постачальника;
  • замовлення на збірку або розбирання комплектів товарів.

 

 

5 переваг автоматизації складу за допомогою BAS Управління торгівлею

  • Повний контроль запасів товарів.
  • Підвищення якості і швидкості роботи комірників.
  • Гнучка настройка процесів під будь-яку організацію.
  • Зниження ризиків пересорта і втрати.
  • Мінімізація помилок в обліку.
     

Управління торгівлею допомагає автоматизувати основні функції в управлінні фінансами підприємства:

  1. Реєстрація документів з обліку грошових коштів.
  2. Реєстрація моментів створення первинного документа і фактичного руху грошових коштів.
  3. Облік планових змін стану грошових коштів.
  4. Зв’язка фактів зміни стану грошових коштів з планами, зафіксованими раніше.
  5. Облік зв’язку підсистеми обліку грошових коштів з підсистемою взаєморозрахунків.
     

У Вас залишилися питання?

Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!